Saturday, January 15, 2011

Haih.

Sorry I havent had the time to update much. It has been a busy week for me. Bila-bila masa pun busy alasan ja lebey. haha. A lot is going on right now it's driving me nuts. Haih. It all began last Monday where I registered my degree courses kat college. Banyak nak kena buat. Nak kena photocopy documents la, isi borang apa bagai. Haih. It went okayyy until I found out that we're a litte bit late since USM is already in week 3. So banyak chapters nak kena catch up. For instance kelas Makro dah masuk chapter 5 dah pun. Haih.

I can tell you that most of the time during the week was spent on filling in forms and applications, manual or online. Isi borang transfer credit, isi borang wang pendahuluan mara, isi borang pinjaman mara, isi borang pengurangan loan, apply UPU, apply USM, borang itu borang ini. Tu baru isi. Each application requires lots of documents yang perlu disahkan. Tak boleh blah betul. Pastu nak kena antar plak kat setiap uni yang aku apply. Contoh macam USM kalau aku apply 3 program, aku kena sedia 3 sets of documents. Thats like a bazillion of paper wasted there. Grrrr..

Haih..I've gotto run now. Nak cari penjamin untuk pinjaman mara apa bagai. Nak jadi penjamin aku? tehee. selamait

No comments:

Post a Comment