Friday, May 7, 2010

sabbatical

hey blog hows it going? currently im on sabbatical. well it's not going to be a long one i supposed since i'm going to start working and all. it's going to be a long holiday and it seems like everybody is searching for a job. Me included. So seperti cuti sem-sem yang lepas, i'll be teaching. Tuitions for any STPM subjects and also music classes.

Tapi kali ini aku agak relax, sbb aku tak perlu nak buat promotions and marketing thingy, since most my regular customers are returning. Nak wat camna aku pndai ajar. Ok aku tipu. Bukan sebb aku pandai ajar, tapi sbb aku handsome. Ok lagi sekali aku tipu. Pasepa aku suka sangat menipu bila berblog nih haish..haha. Most lessons yang aku ajar aku wat one to one session. Aku memang tak amik group lesson. Sebab bila mengajar one to one, baru bleh mengorat. Eh bukan, sbb bila mengajar one to one baru la effective. haha lousy save.

Ada la kawan2 yang ajak kerja hotel la, kerja restaurant la, kerja menghiburkan hati datin-datin kesepian la, dan lain-lain. Macam best je kerja dengan kawan2 tapi..let's face it. Aku pemalas. Aku bukan yang jenis suka kerja 9 to 5 atau yang kerja shift. Tambah-tambah pulak World Cup is coming. Mana boleh miss satu match pun. Bila aku kerja sendiri, aku boleh postpone, ganti, replace class aku bila-bila masa aku suka. That's the kind of freedom yang aku nak. woot!

Apart from that, cuti ni aku boleh main banyak match. Lagi banyak match aku main, lagi banyak allowance coach aku bagi. Double woot!. Ok enough. Ngantuk. Zzzzzzzz

ok cun



No comments:

Post a Comment